CARNET-ova konferencija za korisnike u visokom obrazovanju - THECUC2023

o konferenciji

Digitalna transformacija visokog obrazovanja: inovacije za budućnost učenja i poučavanja

Poziv za sudjelovanje

Konferenciju Digitalna transformacija visokog obrazovanja: inovacije za budućnost učenja i poučavanja organizira Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u sklopu projekta e-Sveučilišta čiji je cilj transformacija visokog obrazovanja u Hrvatskoj kroz implementaciju i razvoj digitalne nastavne infrastrukture, digitalnih alata i kompetencija.

 

Konferencija će naglasiti sustavni pristup digitalnoj transformaciji i njen doprinos fleksibilnom i inovativnom obrazovanju. Integriranjem organizacijskih, upravljačkih, infrastrukturnih i obrazovnih razvojnih kategorija, digitalna transformacija može uskladiti nacionalne i europske politike visokog obrazovanja. 

 

Sudionici mogu očekivati dragocjene uvide u načine kako se uz pomoć digitalne transformacije može oblikovati i stvarati budućnost. THECUC se temelji na bogatom iskustvu CARNET-a i CARNET-ovih institucija partnera u obrazovnim tehnologijama, ali i na radu pionira digitalne transformacije visokog obrazovanja iz Hrvatske i inozemstva.

 

CARNET konferencija za korisnike već je 24 godine središnji događaj razmjene znanja, iskustava i dobrih praksi vezanih uz tehnologiju, obrazovanje i javne politike u Hrvatskoj i regiji. Primarni je cilj CARNET-ove konferencije za korisnike u visokom obrazovanju THECUC2023 povezivanje i suradnja različitih dionika visokog obrazovanja, uključujući kreatore i kreatorice javnih politika, uprave, nastavno osoblje, administratore i administratorice sustava i IT osoblje, s ciljem dijeljenja znanja i zajedničke izgradnje znanja. U tu svrhu pozivamo vas da prijavite sažetke svojih izlaganja s primjerima dobre prakse vezano uz sljedeće teme:

  • Politike u službi digitalne transformacije
  • Europske javne politike i umjetna inteligencija
  • Sigurnost – sigurnosna politika, politika sigurnosne pohrane podataka
  • Zadovoljavanje kriterija za online studije
  • Digitalizacija kao poticaj internacionalizaciji
  • e-Certifikati (https, kvalificirani potpis, pečat)
  • Cryptolocker – metode prevencije, što učiniti u slučaju incidenta
  • Vrednovanje ishoda učenja: analitika velikih podataka i donošenje odluka u obrazovanju na temelju podataka
  • Upravljanje podacima i znanjem
  • e-Upravljanje sveučilištima
  • Inicijative za e-učenje
  • Digitalna zrelost
  • Mikrokvalifikacije
  • Popularizacija znanosti
  • Digitalizacija kao poticaj internacionalizaciji
  • Stvaranje okruženja za suradničko učenje: IT rješenja za učinkovit timski rad i komunikaciju
  • Istraživanje korisničkog iskustava u obrazovanju: Procjena i poboljšanje korisničkog iskustva za poticanje uspjeha studenata
  • Digitalna transformacija kadrovskih i studentskih servisa
  • Organizacija helpdeska (studentska i IT podrška)
  • Chatbotovi kao helpdesk agenti
  • Chatbotovi kao sveučilišni helpdesk
  • Blockchain tehnologija u obrazovanju: korištenje blockchain tehnologije za sigurno vođenje evidencije
  • Osnaživanje uloge studenata u visokom obrazovanju
  • Digitalne kompetencije studenata
  • Samoregulacija studenata/ica kao strategija vrednovanja
  • Studentska metakognicija za učenje i vrednovanje
  • Studenti/ce kao ko-dizajneri/ce svog obrazovanja (sadržaj, politika i vrednovanje)
  • Stope osipanja studenata/ica i strategije za smanjenje stope osipanja
  • Vještine studenata, dispozicije procesa prema generativnoj umjetnoj inteligenciji i njihovoj uporabi u učionici
  • Potrebe tržišta rada za vještinama
  • Karijerno savjetovanje
  • Programi stažiranja
  • Sveučilišna start-up i spin-off poduzeća
  • Učenje na radnom mjestu
  • Zapošljivost
  • Obrazovanje za poduzetništvo
  • Partnerstvo između sveučilišta, industrije i vlade
  • Intelektualno vlasništvo, patenti i tehnologija
  • Hibridno fleksibilno učenje i poučavanje
  • Izrada kurikuluma
  • Vrednovanje učenja
  • Prednosti korištenja umjetne inteligencije u svrhu unaprjeđenja iskustva učenja i poučavanja
  • Adaptivno i personalizirano učenje u visokom obrazovanju
  • Novi jezični modeli i njihov utjecaj na visoko obrazovanje (npr. chatGPTI)
  • Korištenje virtualne stvarnosti / proširene stvarnosti za povećanje aktivnog sudjelovanja studenata u nastavi
  • Gamifikacija u visokom obrazovanju: korištenje elemenata igre za povećanje motivacije
  • Robotika u obrazovanju: korištenje robota za poučavanje STEAM vještina
  • Veliki podaci i analitika učenja: korištenje analize podataka za poboljšanje obrazovnih ishoda
  • Metaverse, digitalni identitet i digitalni blizanci 
  • Digitalno uranjanje (engl. Digital Embodiment)
  • Društvene mreže
  • Digitalno mentorstvo i tutorstvo
  • Digitalni obrazovni sadržaj
  • Dizajn prostora za učenje
  • Obrazovanje usmjereno na studente i studentice
  • Napredne učioničke tehnologije
  • Obrazovna multimedija
  • Simulacija, animacija i 3D aplikacije
  • Interaktivna ploča
  • Online/virtualni laboratoriji
  • Online vrednovanje
  • Virtualna stvarnost (AR) i Proširena stvarnost (VR)
  • Tehnologije za otkrivanje plagiranja
  • Internet stvari (engl. Internet of Things, IoT) u obrazovanju: korištenje IoT uređaja za stvaranje pametnih učionica
  • Strojno učenje
  • Nove tehnologije u obrazovanju: utjecaji, izazovi i prilike za IT stručnjake
  • Transformacija uloge stručnjaka za IT podršku na institucijama visokog obrazovanja
  • Sigurnost kampusnih mreža: vatrozid, VPN, nadzor i drugi sigurnosni izazovi
  • Administracija MS365, Google i ostalih usluga u oblaku
  • Sigurno uništavanje podataka s rashodovanih uređaja
  • Transformacija obrazovanja korištenjem umjetne inteligencije: mogućnosti i izazovi za stručnjake za IT podršku
  • Prelazak na Cloud usluge: prednosti i izazovi
  • Upravljanje uređajima prema Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR)
  • Upravljanje uređajima
  • IT u sjeni – korištenje IT sustava, uređaja i softvera bez izričitog odobrenja IT odjela
  • Interkulturalnost i raznolikost u digitalnoj transformaciji visokog obrazovanja
  • Izbjeglice i migranti u digitalnoj transformaciji visokog obrazovanja
  • Daroviti studenti/ce u digitalnoj transformaciji visokog obrazovanja
  • Marginalizirane skupine u digitalnoj transformaciji visokog obrazovanja
  • Društveni i emocionalni aspekti učenja i tehnologije
  • Neurodivergentni/e studenti/ce
  • Digitalni hikikomori
  • Upravljanje vremenom u digitalnom dobu
  • Socioekonomski status i visoko obrazovanje
  • Jednake mogućnosti u obrazovanju
  • Digitalna tehnologija i studenti/ce s posebnim obrazovnim potrebama: studenti/ce s teškoćama i daroviti studenti/ce
  • Digitalna inkluzija
  • Tehnologija kao alat za pomoć studentima – asistivna tehnologija
  • Tehnologija kao prepreka
  • Strategije dizajna korisničkog iskustva za stvaranje inkluzivnih okruženja za učenje
  • Dostupnost sveučilišta – stvarna i virtualna
  • Potpomognuta komunikacija u obrazovanju (uz korištenje asistivne tehnologije)
  • Iskustvo u primjeni novih tehnologija (npr. virtualna i proširena stvarnost, 3D printeri, umjetna inteligencija, robotika, itd.) u cilju poboljšanja socijalne inkluzije
  • Programi poticaja za univerzalni dizajn i asistivnu tehnologiju
  • Umjetna inteligencija i digitalna rješenja usmjerena na čovjeka
  • Edukacija osoba sa senzorno-motoričkim teškoćama
  • Obrazovanje osoba s kognitivnim teškoćama
  • Poučavanje nemirnih studenata koji ometaju nastavu
  • Univerzalni dizajn za učenje
  • Prepreke u učenju
  • Utjecaj digitalnog izdavaštva na znanstvenu komunikaciju i diseminaciju
  • Evolucija znanstvenog izdavaštva
  • Digitalne izdavačke platforme za znanstvene članke: komparativna analiza
  • Najbolje prakse za pripremu znanstvenih članaka za digitalno objavljivanje
  • Najbolje prakse za pripremu i integraciju digialnih (otvorenih) obrazovnih sadržaja
  • Uloga digitalnog izdavaštva u povećanju brzine i učinkovitosti znanstvene komunikacije
  • Otvoreni obrazovni sadržaji
  • Prednosti i izazovi digitalnog objavljivanja znanstvenih članaka s otvorenim pristupom
  • Utjecaj digitalnog izdavaštva na proces recenziranja u znanstvenim istraživanjima
  • Uloga digitalnog izdavaštva u promicanju interdisciplinarnih istraživanja i suradnje
  • Budućnost digitalnog izdavaštva u znanstvenom istraživanju i komunikaciji
  • Digitalne tehnologije u izdavaštvu
  • Digitalne knjižnice
  • Otvorenost sveučilišta prema lokalnoj zajednici i industriji te uloga tehnologije
  • Otvoreno obrazovanje
  • Otvorena znanost
  • Otvoreni obrazovni sadržaji
  • Prakse otvorenog obrazovanja
  • Otvoreni kod
  • Otvoreni podaci
  • Otvoreni izvori
  • Otvorena sveučilišta i obrazovanje na daljinu

Potičemo doktorande/ice i istraživače/ice da podnesu prijave unutar ove sekcije koja pruža jedinstvenu priliku za dijeljenje ideja te poticanje rasprava i suradnje među kolegama i kolegicama.  Studenti/ce u različitim fazama svojeg istraživanja imat će priliku prezentirati i raspravljati o svojim istraživačkim pitanjima, ciljevima, metodama i rezultatima.