Ana Smoljo

Ana Smoljo voditeljica je Samostalnog odjela za komunikacije u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET. Diplomirala je Novinarstvo i završila poslijediplomski studij Vanjske politike i diplomacije na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.

Više od 20 godina bavi se strateškim komunikacijama, s posebnim naglaskom na razvoj korporativnog identiteta i korporativne kulture, upravljanje reputacijom, razvoj strategija i komunikacijskih planova te strateško savjetovanje. Tijekom konzultantske karijere savjetovala je klijente iz različitih industrija, posebice IT i telekomunikacija, turizma, farmaceutske i prehrambene industrije te međunarodne organizacije.          

U CARNET-u je, kao voditeljica Samostalnog odjela za komunikacije, od 2018. godine zadužena za savjetovanje Izvršnog povjerenstva, upravljanje internom i eksternom komunikacijom, osmišljavanje komunikacijskih strategija i kreativnih koncepata, organizaciju događanja i komunikaciju branda CARNET.

Kao članica Upravnog odbora Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju uključena je u promicanje prednosti umjetne inteligencije, osobito u segmentu obrazovanja, s naglaskom na njezinu odgovornu upotrebu i zaštitu privatnosti.

Koautorica je dva stručna rada iz područja upravljanja komunikacijama te članica uredništva knjige o projektu e-Škole „Put prema digitalnoj zrelosti“.